تجهیزات RFID

تعداد بازدید:۵۱

تجهیزات خدمات امانت

فراینـد امانت نرم افزار مدیریت هوشمند کتابخانه آریان، با استفاده از دستگاه اثر انگشت خوان شامل درخواسـت امانت، تمدید، رزرو و رسـیدگی بـه درخواسـت‌ها می‌باشـد. ویـژگی بـارز میز امانـت نرم افزار آریان تعامـل کامـل آن بـا بخـش سـازماندهی اسـت، بـه ایـن معنـا کـه تغییـرات اعمال شـده در بخـش سـازماندهی بلافاصلـه در بخش امانـت نیز اعمـال خواهد شـد. همچنیـن بـا ایجـاد بانـک اطلاعات اعضـا در بخش امانـت نرم‌افزار آریان، کنترل عملکرد میـز امانت، دریافـت انـواع تحلیل‌هـا و گزارشهـای آمـاری امکانپذیر می‌شـود.

  • ثبت اطلاعات عضو شامل حقوقی و حقیقی و تعیین مشخصات هر یک
  • ارسال درخواست از درگاه OPAC شامل عضویت، رزرو و تمدید
  • تائید یا لغو درخواست عضویت و ارسال نامه اطلاع به آدرس پست الکترونیکی عضو
  • رسیدگی به درخواست‌های امانت و تمدید
  • پشتیبانی از فناوری RFID در مدیریت هوشمند کتابخانه

 

 

آخرین ویرایش۱۵ مهر ۱۴۰۳