ایجاد مرکز اطلاعات آبله میمون الزویر

۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۷ اخبار کتابخانه مرکزی
تعداد بازدید:۱۹۷

ایجاد مرکز اطلاعات آبله میمون الزویر

الزویر دسترسی رایگان به محتوا و منابع را از طریق مرکز اطلاعات آبله میمونی که به تازگی راه‌اندازی شده است برای تسریع مبارزه با بیماری ویروسی برقرار می‌کند. 

این مرکز به طور مداوم به روز می‌شود و دسترسی رایگان به تحقیقات مرتبط و اطلاعات بالینی در مورد ویروس آبله میمون از ژورنال‌های علمی و پزشکی الزویر و منابع بالینی را برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند.

این اطلاعات پژوهشی و بالینی به صورت رایگان از پلت‌فرم های الزویر در دسترس خواهد بود و با سازمان بهداشت جهانی (WHO) به اشتراک گذاشته خواهد شد. 

علاوه بر این، تا زمانی که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی آبله میمونی ادامه دارد، این شرکت مقالات ژورنال‌های مرتبط با آبله میمونی را به PubMed Central، آرشیو تحقیقات زیست‌پزشکی و علوم زیستی ارائه خواهد کرد. مرکز اطلاعات آبله میمونی که به طور مکرر به روز می‌شود، دسترسی به مقالات ژورنال ها و فصل های کتاب ها را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که محققان، پزشکان و عموم می‌توانند به راحتی محتوای مرتبط را از مجموعه مقالات به سرعت در حال رشد کشف کنند. 

مرکز اطلاعات آبله میمونی به‌طور مداوم با آخرین اطلاعات تحقیقاتی در مورد ویروس و بیماری به روز می‌شود. علاوه بر این، مقالات ژورنال‌های مرتبط با آبله میمون و فصل‌های کتاب به‌طور رایگان در ScienceDirect، پلتفرم جهانی مقالات علمی Peer review الزویر در دسترس هستند. در ابتدا حدود 400 مقاله ژورنال‌ها شناسایی شد و آخرین تحقیقات و راهنماها به محض در دسترس قرار گرفتن اضافه خواهد شد. راه‌اندازی این مرکز اطلاعات بخشی از تعهد الزویر برای حمایت از جوامع تحقیقاتی و مراقبت‌های بهداشتی در تلاش‌هایشان برای رسیدگی به شرایط اضطراری بهداشت عمومی است و از مراکز اطلاعاتی این شرکت برای شیوع ابولا، سارس، زیکا، مرس و کرونا پیروی می‌کند و پاسخ کنونی به همه‌گیری همچنان ادامه دارد. 

 

جهت دسترسی به مرکز اطلاعات بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://www.elsevier.com/connect/monkeypox-information-center

 

منبع: کانال رسمی الزویر در ایران


نظر شما :